Greetings

My photo

Hello,

I'm Deborah. I'm a writer, currently seeking representation/publication for my YA Fantasy Fractured Princess

I love to play Final Fantasy games and Shattered Pixel Dungeon. I also enjoy the many ins and outs of music (I'm a chorus geek).

Thursday, March 6, 2014

Una Poema

I just wrote this.

____________________________________________

Diós supo que estaba haciendo
Cuando colocó el océano
Entre nosotros

Porque mi naturaleza salvaje
Brotó cuando me hablaste

Las posibilidades!
Que eres tú que busco
Cuando estás tan lejos de mí

Sus palabras se ponen
Los toques contra mi piel

Y no puedo pensar claramente
Racionalmente
Casi no puedo pensar

Quiero sentir, quiero besar
Sus labios contra los de mí

Quiero hacer más
Sin inhibición, sin avergüenza
Sin arrepentimiento

No sé que hace
Solo te conozco

Como la canción:
Estamos la luz que cae
De los ojos

Cae por mí

4 comments:

  1. I took Spanish, I know most of these words, but I'm not fluent XD

    ReplyDelete
  2. Gosh, I used to love learning Spanish, but I fell off track with it and now know barely anything...heh.

    ReplyDelete

Search This Blog